lunedì 27 aprile 2020

l'emigrante


Paisi mio

U mio penzeru no canusci obliu,

vaju luntanu ntra terri sconusciuti...

ncerca di abbentura e di fortuna. 

Terra mia! Tu chi teni i penzeri du passatu,

li sudura e l'affanni e l'attimi duci.

Partivi...sperandu u mindi tornu...

Stu cori nfrantu ti salutau cu occhji di rimpiantu. 

Paisi mio...

Mi schiatta u cori si ti penzu... I'affettu... li sapura ..

tuttu mi manca i tia. 

Cu sapi...penzu ca nu jiornu nta sta terra sacra poteria tornari...U mangiu ancora sutta na livara alivi e pani... 

Casiceia mia prega pe mia! Prega mu pozzu tornari, 

seppi ca nu ventu novu spira nta li stradi...

Cu ti guverna t'ama e coci nta lu furnu u pani.

( poesia di Anna Alfano

 lilibera traduzione in vernacolo Calabrese

 


Nessun commento:

Posta un commento